vineri, 5 septembrie 2014

Remember



Opreste-te o secunda din ceea ce faci si incearca sa iti aduci aminte... De persoana aceea. Stii la ce ma refer. Adu-ti aminte de persoana care ti-a aratat prima data Carul Mare. Adu-ti aminte persoana care, intr-o noapte, te-a dus deasupra orasului, doar ca sa il poti vedea in toata splendoarea lui. Adu-ti aminte persoana care te proteja ca o leoaica ce isi apara puiul, care iti explica totul ca o mama, care avea o rabdare de fier cu tine, care te certa cand greseai, si, cel mai important, care te iubea cu toata fiinta ei. Adu-ti aminte persoana cu care faceai toate nebuniile care iti treceau prin cap. Persoana care transforma fiecare rana a sufletului tau in lumina si fiecare lacrima in zambet. Acea persoana care te-a invatat sa iubesti cu adevarat. Care ti-a deschis noi viziuni asupra vietii si care te-a lansat spre orizonturi necunoscute, pe care, mai apoi, sa le explorati impreuna. Persoana care a fost langa tine indiferent de greutati, probleme sau timpuri. Nu mai e nevoie sa iti spun de cine sa iti amintesti. Cred ca acum stii. Gandeste-te putin la persoana respectiva. Daca ai posibilitatea, multumeste-i pentru tot ce a facut pentru tine. Iar daca nu, fa-o in gand. Cineva acolo sus ii va transmite.

Eu una iti multumesc ca mi-ai aratat cat de frumos e sa iubesti din nou. Ca m-ai acceptat asa cum sunt. Ca am facut toate porcariile impreuna si ne-am distrat copios. Iti multumesc ca existi, ca esti acolo pentru mine cand am nevoie, ca ma sustii cand imi este greu si ca ma ridici atunci cand cad. Iti promit sa fac la fel pentru tine, si intotdeauna putin mai mult. 
Iti multumesc ! Te iubesc !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu