vineri, 20 iunie 2014

Never Trust Anyone But You


Tot ce nu am putut sa iti spun, iti scriu aici. Ascultand muzica ta pe fundal, si lasand sentimentele sa curga printre lacrimi, sau invers... Nici nu stiu cu ce sa incep... 
Am sa incep prin a-ti spune ca orice ar fi, voi fi mereu alaturi de tine. Indiferent ce se va intampla, si orice va fi intre noi, eu voi fi mereu acolo pentru tine. Iti promit sa impartim aceleasi zambete si aceleasi lacrimi. Iti promit ca voi goni norii din fiecare colt al sufletului tau si voi aduce soare si zambete. Fiecare moment departe de tine e greu, dar stiu ca va veni ziua in care vom fi impreuna si nimic nu va sta intre noi. 
In momentele in care iti pierzi increderea in lume, vreau sa stii ca atunci cand toata lumea te lasa balta, te ai doar pe tine. In tine sa nu iti pierzi niciodata increderea, pentru ca in momentul in care ti-ai pierdut increderea in tine, ai pierdut tot. Eu voi fi mereu langa tine sa te ridic atunci cand ti-e greu... Candva erai fratiorul meu mic mic, acum esti ceea ce reprezinta viata mea. Si orice vom fi in viitor, la mine mereu vei gasi refugiul de care ai nevoie. 
Fii tare, copilule !!! Lumea e rea si vorbeste aiurea, scorneste zvonuri stupide, inventeaza povesti si, mai mult, fiecare infloreste povestea dupa cum vrea. Mai pe scurt, fiecare denatureaza adevarul dupa propriul plac. Atata timp cat tu stii adevarul, nu te uita niciodata in gura lumii. Intotdeauna fii tu, cel adevarat. Nu te lasa schimbat de nimeni, pentru ca atunci nu vei mai fi tu, iar in momentul in care vei fi un TU fals, vei fi un nimic. 
Ai un suflet pur si curat, si nu meriti sa lasi acel suflet sa fie distrus de gura lumii.

Fii tare, suflet mic, si orice ar fi, sa nu iti pierzi niciodata increderea in tine.
Si sa nu uiti niciodata ca te iubesc cu toata fiinta mea, indiferent de circumstante <3 span="">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu