luni, 10 martie 2014

Coming back to life

Azi te-am inselat.. Mai rau ca niciodata. Azi mi-am calcat pe inima si mi-am batut joc de tine. Stiu ca mi-o vei intoarce inzecit, asa cum faci mereu. Si mai stiu ca ma va durea enorm, dar azi, felul in care te-am inselat, m-a facut sa ma simt minunat. Poate nu ar fi trebuit sa o fac, dar asta am simtit ca trebuie sa fac. Si am facut-o. Poate ma vei ierta, sau poate nu. Dar nu imi pasa, sincer. Tot ce conteaza e ca m-am simtit minunat. Poate ai suferit la aflare acestei vesti, poate nici nu te asteptai. Dar nici asta nu imi pasa. Acum...acum nu imi mai pasa nimic.
Da, te-am inselat in cel mai oribil si dureros mod posibil. Stiam ca vei suferi, si tocmai de-aia am facut-o. Stiu ca ma vei face si tu sa sufar. Da, TU. Oh,tu, sadica si dulce soarta... Felul in care te-am ranit imi da o satisfactie greu de descris in cuvinte. Cam aceeasi pe care o ai si tu atunci cand ma ranesti. Cand ma trantesti la pamant si apoi ma lovesti fara pic de mila.
Azi, ti-am facut acelasi lucru. Poate nu stii de ce, dar poate vei realiza. Acum, mi-e prea bine ca sa imi pese de tine. Poate ca imi va fi in continuare. Si daca vreodata vei dori sa te razbuni...gandeste-te de doua ori inainte sa o faci. Acum, nu numai ca am prins aripi, dar am invatat sa zbor. E zborul glorios al victoriei, zborul la care visez de atata vreme. Poate nu intelegi, dar ghici ce? Nu-mi pasa nici de asta. Nici de tine nu imi mai pasa. Fa ce vrei, dar sa stii ca de acum inainte iti voi intoarce totul inapoi. Fie ca e bine sau rau.
Acum sunt fericita si iubesc. Si te-as mai insela inca de o mie de ori, doar ca sa fiu fericita.
Da, azi te-am inselat doar ca sa te fac sa suferi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu