vineri, 31 ianuarie 2014

Chance sau Franturi Din Vieti De Ingeri

         Si acea batranica micuta si firava, cu usoare trasaturi japoneze si cu o privire atat de calda avea sa ma duca la cel care urma sa-mi arate o noua lume.
Si apoi am intalnit persoana pe care nu credeam ca o voi cunoaste vreodata. Nu mi-am imaginat ca acea usa avea sa ascunda un univers nemarginit, o lume nemaiintalnita pana in acel moment. 
         Am intrat timida, privindu-l in ochi si incercand sa masor sentimentele cu care ma privea inapoi. Avea privirea unui copil fascinat de un fun-park, o privire vesela si inocenta. Ma privea atat de...intens. Imi analiza atent fiecare miscare, si imi studia, parca, si sufletul. Dumnezeu stie unde s-a scurs tot timpul petrecut cu el,dar, la plecare, jur ca imi venea sa plang. Nu vroiam sa plec de langa acel suflet cald, si gandul plecarii mi se parea doar un factor perturbator care incerca sa imi distruga fericirea. Cu greu m-am lasat rupta din bratele lui,si luata cu forta,parca, de langa acea inima calda. Se pare ca cineva acolo sus nu ma uraste chiar asa tare pe cat credeam. 
        Acele clipe cu tine au fost de vis. Atat de lungi, si totusi atat de scurte... 
Abia astept sa ne revedem.
Si nu pot decat sa iti multumesc ca esti ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu