marți, 31 decembrie 2013

Goodbye 2013, Welcome 2014

Meh...s-a mai dus un an. Un an plin de evenimente, atat placute cat si neplacute..
Nu pot sa spun ca am inteles prea multe din anul asta, dar daca stau sa fac un review la tot ce a fost, ar iesi ceva de genu:

- M-a mutat intr-un loc genial
- Am cunoscut o gramada de oameni cumsecade
- Am invatat o gramada de lucruri noi
- Am dat un pool-party
- Mi-am dat seama ce fel de oameni am langa mine
- M-am dat seama de caracterul anumitor oameni
- Mi-am petrcut 3/4 din vacanta de vara in casa
- Nu mi-a pasat de ce crede lumea despre mine
- Am ramas singura de sarbatori
- Mi-am pierdut iubitul din cauza unei curve de 13 ani
- Am mers inainte cu zambetul pe buze indiferent de situatie

Deci cam asa arata un review pe anu 2013.
Planuri pe 2014? Desigur. Nu o sa ma apuc le insir acum, dar ideea e ca am ajuns la concluzia ca am nevoie de o schimbare radicala. Atat fizic cat si psihic si comportamentala. Nu stiu in ce masura voi reusi sa schimb ceva la mine, dar cert este ca nu am de gand sa raman asa.

Acum, cand mai sunt 2 ore din 2013, trag linie si singura concluzie pe care o pot trage dupa tot anul este : WTF ?!?!

Pe final as vrea sa imi cer iertare tuturor cititorilor mei pentru ca nu am scris prea mult anul asta, dar promit sa ma re-apuc de blogging cat de curand. De asemenea, as vrea sa va multumesc tuturor celor care ma cititi,daca nu as sti ca existati, probabil ca nu as pune atata suflet in fiecare post.
Va doresc un an nou fericit si sa aveti parte de tot ce e mai bun

Love you all <3 p="">Mady

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu