vineri, 24 februarie 2012

Revenire

Ok, hai s-o luăm cu începutul.. Ştiu că nu am mai scris de foarte mult timp, dar să nu credeţi că m-am lăsat de blogging. Nu ! Nici gând. Pur şi simplu nu am avut inspiraţie şi nu am vrut să scriu aberaţii doar de dragul de a scrie. Presupun că e tardiv să deschid subiectul " Vallentine's Day " sau Dragobete.. Pe scurt, românii au luat căcatu' ăla de Vallentine's de la americani ca să fie şmecheri şi s-au căcat în sus de ciudă când au aflat că aveau Dragobete.. Nasol, nu? Mă plimbam azi pe stradă cu prietenul meu si ne abordează un barbugiu să mergem la studioul lor foto improvizat ( un bullshit de cort in faţă la modarom ) să facem o poză împreună şi să câştigăm nushce.. Hai sifon nene... Oricum, ideea în sine e mişto. Unii nu mai ştiu ce cadouri să-şi facă şi cum să şi-o mai tragă şi alţii fac bani din chestia asta. Asta e.. Trăim în România.. AAhh.. şi era să uit de esenţa primăverii: Mărţişorul. Nu e minunat când toată lumea îşi ofera pe 1 Martie tone de mărţişoare şi se pupăcesc şi se alintă? Ba da.. Cică. Oricum, între noi fie vorba, mă cam doare la bască de toate porcăriile astea... Pentru mine e ok şi cu şi fără, având în vedere că nu am nici o tangenţă cu ele.. Tot ce pot spune e că aceste aşa-zise sărbători sunt făcute pentru cei care şi-ar vinde şi chiloţii de pe ei ca să facă un bănuţ. Halal respect al tradiţiei..

Mă opresc aici. Sper să revin cât de curând, iar voi să aveti grijă de voi şi de persoanele iubite. Asta, dacă le iubiţi cu adevărat. V-am pupat. Take care.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu