duminică, 8 ianuarie 2012

Leapsa de la Fata Care Aduce Ploaia

1.Imi poti spune:Mady
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Alexandra
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: Luce ( Seria "Damnare" scrisa de Lauren Kate )
4.Melodia mea preferata este: Nightwish - Away
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Sambata
6.Imi dor de: Alex♥.
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Vin Diesel
8.Urasc scoala/facultatea pentru ca: Urasc liceu pentru ca imi mananc toata ziua...
9.Imi place scoala pentru ca: Acolo am gasit aadevarata dragoste :)
10.Culoarea mea preferata e: Negru
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: Dimineata
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? Nimic. As prefera o lume cate de cat normala...
13.Mi-ar placea sa locuiesc: Cu Alex :X
14.Azi sunt fericita pentru ca: Nu am nevoie de motive pentru a fi fericita
15.A fost un cosmar sa vad: Ca imi pierd cainele :(
16.As vrea sa: Imi recuperez catelul :(
17.Mi-ar placea sa existe: Un loc in care trandafirii traiesc vesnic
18.As vrea sa lucrez in domeniul: Karcher.
19.Daca as avea o putere ar fi: Sa ma joc cu focul fara sa ma ard. Practic, sa-l tin in mana
20.Imi place numele: Lucinda
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: Ma sustin mereu si nu profita
22.Citatul meu preferat este: " Cate vieti trebuia sa traiesti pentru a intalni pe cineva pentru care merita sa mori?"
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: Iubirea neconditionata
24.As vrea sa pot: Sa fiu libera si independenta
25.Viata e frumoasa pentru ca: E frumoasa.. N-are nevoie de motive.
26.Planul meu secret e sa: Daca ti-as spune, nu ar mai fi secret
27.Imi place serialul: True Blood
28.As vrea sa scriu despre: Orice
29.Vreau sa iti spun ca: Mi-e dor de el...
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? : Dragut :)
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Oiricine o vrea, o poate lua :)

3 comentarii: