miercuri, 28 decembrie 2011

Back in a new life




Salutare prieteni !

Îmi pare rău că nu am mai scris o vreme, dar am fost destul de ocupată... Sigur mă veţi întreba " Cu ce ? "

Ei bine.. Nici nu ştiu de unde să încep.. Am trecut prin atît de multe într-un timp atît de scurt.. Dacă vă amintiţi de postul din 16 noiembrie, vă povesteam despre un război crunt care a avut loc în viaţa mea.. Ei bine, războiul s-a terminat. Armele s-au depus si luptătorii s-au retras.. Nu pot spune că am cîştigat, dar nici că am pierdut. Sunt undeva între.. Şi terminînd un război, am început altul. De data asta cu mine însumi... Încă nu ştiu ce-mi doresc cu adevărat. Sunt prinsă între două suflete şi oricît aş încerca să ma împart în aşa fel încît sa fiu pentru fiecare, nu pot.. Amîndoi vor la fel de mult.. Şi e greu. Şi nu mă las. Încerc din răsputeri să fiu tare, să merg mai departe şi să fiu pentru amîndoi atunci cînd au nevoie de mine...



Stăteam pe canapea savurînd un ceai de lotus.. Şi mă gîndeam.. La mine, la el, la noi, la...

Mă simţeam pierdută.. Eram într-o stare alfa undeva într-un univers paralel.. Şi deodată am adormit. L-am visat.. Aceiaşi ochi căprui, acelaşi zîmbet fin. Şi îmi era dor de el.. Apoi, am visat un VW vişiniu.. M-am speriat. M-am trezit. Speram ca cele două vise să nu aibă vreo legătură..



Atît de multe. Şi rele, dar şi bune. După toate pierderile avut în ultima vreme, se pare că cineva de sus m-a auzit şi mi-a dat ce am cerut. Mi-a dat un suflet. Un suflet pereche. Cînd aveam mai mare nevoie de cineva să fie lîngă mine, atunci a venit. Şi sunt profund recunoscătoare pentru ce am primit. După ultimele cîteva experienţe, am învăţat să preţuiesc ce am. Şi preţuiesc pînă am, nu după ce am pierdut..



Viaţa e frumoasă. De-a dreptul superbă. Şi merită trăită din plin. :)

3 comentarii:

  1. Viata chiar merita traita!Nu trebuie sa ne consumam pentru orice nimic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu.. Dar sunt momente inc are oricat de mult ai vrea sa te abtii, tot ajungi sa te consumi pentru ceva... Si e mai nasol atunci cand nu iti dai seama ca te consumi..

    RăspundețiȘtergere