luni, 3 octombrie 2011



Oamenii vin si pleaca. Vremurile vin si se duc.. Am trecut prin multe in ultima vreme..



Parca si aud corul de cititori: " Prin ce? " Ehh dragilor.. din pacate unele lucruri ar trebui sa ramana confidentiale... Va pot spune ca imi merge bine, desi, persoane dragi mie au mari probleme. Si ma doare sa le vad asa, si nu-mi place. Dar oare... Destinul nu-l poate schimba nimeni.. Si vreau sa va ajut.. si nu am cum. E bine sa ai prieteni aproape. Sa ai un umar pe care sa plangi.. E ok asa.



Dar cand toti te lasa balta? Cand strigi dupa ajutor si nu esti auzit? Cand vrei cu disperare sa fii inteles? Pentru unii e prea mult.. Pentru unii care nu vad decat ce ii intereseaza pe ei.



Si imi aduc aminte de vorbele unui vechi prieten, pe care nu am sa il uit niciodata: " Oricat de greu ar fi, nu uita sa zambesti ! "



Si de cate ori mi-a fost greu, am aplicat. Si merge. Cand te simti daramat si abandonat, un zambet face minuni.. Stiu ca-i greu. Dar capul sus ! Unora le este si mai greu.






" Si cand o fi mai rau, sa ne mearga asa de bine ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu