sâmbătă, 8 octombrie 2011

Filosofie de toamna



Dragilor... Se pare ca vine toamna.. Din 8 octombrie, intr-o sambata, la fel ca si anul trecut.



Ploua. Marunt si trist. E frig. E-un zgribau afara de te pisi pe tine :)) Logic, doar traim la munte.. All in all, vine toamna. Ce fac eu azi? Scriu. Visez cu ochii deschisi.. Incerc sa traiesc viata asa cum e ea. Cu bune si cu rele. Ma uit la cei din jurul meu cat sunt de distrusi, si parca ma simt eu nasol ca sunt fericita cu ce am... Cand spun cei din jurul meu, ma refer la cei la care tin cu adevarat.. Uneori imi doresc sa pot face atat de multe, sa ii pot ajuta.. Dar cand deschid ochii si ma loves frontal de realitate, realizez ca viata nu e chiar asa de simpla, si nu pot face mai nimic. Ma simt oarecum blocata.. Ratacita pe drumul vietii.. Cand stii drumul, mergi fara sa te mai gandesti. Dar ce faci cand ajungi in punctul in care nu mai recunosti nimic? Incepi mergi pe unde SIMTI. Atunci incepi cu adevarat sa simti. Incepi sa te intrebi, sa speri, sa traiesti cu adevarat. Multi ar spune ca aberez.. Dar cei care spun asta, nu stiu sa simta. Este minunat sa iti descoperi sinele interior si sa il asculti. Majoritatea nu vor sa isi asculte sinele interior. Dar nu din cauza orgoliului, ci din cauza fricii. Le este pur si simplu frica de ce ar putea afla. Dar oare..cum sa iti fie frica de tine? De ce sa te ascunzi si sa fugi de tine? Odata si odata tot vei afla. Nu are rost sa fugim. Nu ne putem ascunde la nesfarsit... Eu una am incetat sa mai fug. Am obosit. Am constatat ca nu mai are rost, fiindca la urma urmei tot ma ajungea ceva din urma.



In final, nu prea conteaza. Importanta este esenta. Este important sa crezi in esenta ta si in ceea ce esti cu adevarat. Nu incerca sa te schimbi pentru altii si nu incerca sa fii ceea ce nu esti. Fii tu insuti, si atunci totul va fi bine.






Tu ce vrei sa faci? Continui sa fugi, sau te opresti?

2 comentarii:

  1. frumos. mi-a placut ce ai scris. dar te intreb: Oare ce faci cand sinele nu iti spune nimic. Mai rau, nici nu e prezent alaturi de tine, nu iti da nici un sfat. Ce faci cand simti ca nu mai rezisti durerii psihice? sunt intrebari la care nu am gasit raspunsul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sinele interior este mereu cu tine. Cabd spui ca nu este cu tine, tu nu percepi, de fapt, ca este acolo. Esti prins intr-un amanunt care te face sa nu mai vezi nimic altceva. Si asta este primul pas spre dezechilibru...

    RăspundețiȘtergere