miercuri, 21 septembrie 2011

Unexpected...

...si telefonul suna indelung.. Cat era ceasul? Vreo 2 jumate dimineata. Ma uit la telefon. Nu imi venea sa cred cine suna. Ma mai uit odata la ceas, apoi la telefon. Raspund...
I-am auzit vocea... La fel de clara si de limpede.

-Buna
-Servus..
-Scuze ca te sun la ora asta. Abia acum am vazut mesajul..
-Nu-i nimic, oricum nu dormeam.
[...]
-Deci? Ai vreun raspuns?
-Imi spui toate astea la 2 jumate noaptea?
-Nu vreau sa pierd ocazia.
-Nu stiu ce sa zic. Mai vorbim...

A inchis. Am ramas cu telefonul in mana.. Adorm intr-un final.
Oare... ce a fost asta? Inca sunt confuza, nu prea stiu ce sa inteleg.. Las lucrurile sa se intample...Si sper ca totul va fi bine.

2 comentarii:

  1. :) Cat ma bucur ca te-a sunat... Habar nu ai. A, scuze inca o data confuzia de dimineata :)) Am citit mesajul si ma intrebam ''ce are Mady? ca n-am mai vb la tel de vreo doua saptamani '' :)) si pe urma am realizat ca era nr tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) mersi mult :) si faza cu confuzia..nici o problema. I se intampla oricui :*

    RăspundețiȘtergere