vineri, 16 septembrie 2011

Sentimente la grămadă.

E aiurea... totul e aiurea.. parcă mă simt vinovată.. Însă nu ştiu pentru ce..
Dar parcă nu e vină.. E ceva ce mă apasă demult. O vreme mi-a dat pace, acum s-a intors...
Tind să cred că e un mesaj.. Un mesaj pe care nu îl pot descifra.. E totul aiurea..
În ultima vreme, recunosc, am fost tare buimacă de cap... În mintea mea este totul scrum şi ceaţă. La fel şi în suflet. Tot ce simţeam odinioară, tot ce mă bucura.. Totul este scrum. Flacăra se stinge încet, un nou început făcându-şi loc. E o schimbare majoră de care, de mult timp, simt că am nevoie. Chiar nu ştiu ce să mai înţeleg.. Prefer să las lucrurile să se întâmple. Să meargă totul de la sine.. Şi totuşi..Sunt sigură de câteva lucruri: Mi-e bine fără tine. Îl iubesc sincer pe... Viaţa mea se schimbă complet.
E ok... Ştiu că, la final, totul va fi bine. Defapt.. Va fi aşa cum trebuie să fie...


http://www.youtube.com/watch?v=v-QZlkeF7Zs&feature=feedlik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu