miercuri, 7 septembrie 2011

Ordinary World

Ai profitat si te-ai carat... Da-te dreacu ! Ok, subiectul " El " neinteresant.
Ce mica-i lumea.. O revedere dupa atat de mult timp... N-a stricat. Si peste doua saptamani voi trai un vis. :X Again, ce mica-i lumea. Maestre.. te iubesc ! Cum se face ca ajutorul apare atunci cand ai mai mare nevoie de el? Ce ti-e si cu ingerii astia pazitori care se ocupa de toate... Nu ca-i minunat? Nu imi place sa revin la subiectul neinteresant de mai devreme, dar.. Stii ceva ?!?! Nici sa nu te mai intorci.. Mai bine singrua decat cu unu ca tine.. Serios acum, ce rost ar mai avea? Daca am declarat razboi, atunci razboi sa fie. Si nu, nu am nevoie de comentariile tale inutile. Pe bune. Tine-ti gura. Ai dat bir cu fugitii. Ai dat dovada de lasitate.
Sa revin la ce ne intereseaza... Si deci cam asa sta traba.. Viata e minunata ! Abia astept sa treaca aceste doua saptamani.. Si sa-mi traiesc visul. Si sa uit de altceva. Ce altceva? Ei bine, de orice altceva ce mi-a stricat feng-shui-ul, mi-a facut viata un calvar, s.a.m.d.
Vreau sa uit vechile amintiri, pentru a le face loc altor amintiri noi. Sa schimb ceva in viata mea si sa o iau de la capat. E nevoie de un nou inceput. Am zis !! Nu ca as vrea eu sa schimb cine-stie-ce mare lucru, insa niste mici schimbari tot trebuie facute. Si poate ca e mai bine asa. De fapt sunt sigura ca e mai bine asa.
P.S Mi-a placut surpriza :)) Esti genial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu