vineri, 2 septembrie 2011

Open your eyes to a new beginning

Bua... Iar ma plictisesc.. Stau si ma duc si ma-ntorc.. Cainele doarme ca pisica pe soba... eu dorm pe mine in fata laptopului.. E inorat.. e frig ca dracu si ploua...
Meh..oricum nu aveam chef de prea multe azi.. Ma cam oftic eu ca s-a bulit vremea si mi-a dat planul de weekend pest cap... Dar asta e...
Ma tot gandesc la ziua de ieri.. Frumoasa zi.. Superbe clipe. De vis !!
Bineinteles ca am fost eu care sa stric totul, dar mi s-a spus ca asta e farmecul meu.. If they say so..
Ma tot gandesc la ce mi-ai spus.. Oare ai spus acele lucruri doar ca sa ma enervezi, sau le-ai spus pentru ca asa va fi ? Nici nu vreau sa ma gandesc.. Sincer. Eu ti-am spus ce am avut de spus..
Acuma.. nu stiu sincer cat ai crezut sau ai inteles din ce ti-am spus. Si in caz ca nu ai observat, lacrimile alea au venit din suflet.. Nu ma astept sa intelegi prea multe, avand in vedere ca eu insumi sunt de neinteles. Dar poate totusi, intr-o zi.. te vei intoarce. Poate va veni si ziua in care vei realiza ca tot ce am spus a fost spus din suflet, si tot ce am facut au fost doar niste greseli pe care iti jur ca nu o sa le mai repet niciodata. Sper sa realizezi asta curand si sa te intorci. Stii foarte bine ce simt, si stii foarte bine ce imi doresc. Si ar fi minunat daca ai deschide ochii si ai vedea putin mai departe de ceea ce te intereseaza pe tine...
Iar e frig.. e frig ca dracu. Iar absenta ta ma face sa ma simt si mai nasol...

2 comentarii: