vineri, 9 septembrie 2011

Messagge...

A fost totul subtil si parsiv. N-am stiu ce sa inteleg pe moment. E de bine, sau e de rau? Va fi frumos sau dureros? Nu stiu. A fost un mesaj bine punctat si primit la momentul potrivit. Am rupt multe legaturi, insa altele noi au aparut curand. Mai curand decat ma asteptam, si poate mai curand decat trebuia. Nu stiu ce sa zic. Poate am actionat gresit.. Poate m-am grabit. Nu... Nu trebuia sa ma grabesc. Aveam nevoie de timp. Aveam nevoie de timp sa ma adun, sa ma impac cu mine... Acum nu mai pot sa inapoi. Asta este. Va trebui sa ma descurc cumva.. Da, mi-e greu. Si nu, nu am de gand sa cer nimaniu ajutorul. Voi cere ajutorul atunci cand nu o sa mai fac fata. Si daca va fi prea tarziu, o sa ma descurc eu.
Stiu ca esti alaturi de mine. Psihic si spiritual. Nu pot decat sa iti multumesc pentru asta. Esti aproape perfect. Ai reusit sa il inlocuiesti intr-un fel absolut incredibil... Nimic nu e imposibil... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu