joi, 8 septembrie 2011

Lost in a dream

Si uite ca s-a intamplat... Te-am visat. Te-am visat in toata splendoarea ta.. Acel zambet de neinlocuit, acei ochi plini de lumina.. Erai tu. Ma priveai intr-un fel pe care imi e greu sa il descriu... Era.. Un amalgam de sentimente.. Era dragoste cu mila.. Iubire cu pasiune.. Si durere cu dor. A fost un feeling foarte real. Si cand m-am trezit, te cautam. Te-am cautat prin pat, in camera si in cele din urma in restul apartamentului. Nu erai... Apoi am realizat ca era doar un vis. As fi vrut sa te sun, mi-am amintit ca dormi. Te-am lasat in pace. Asta se intampla azi-dimineata pe la 8-9. Acum, la 7 seara, inca mai am acel feeling incredibil de real. Te-am simtit. Te-am atins. Mi-ai vorbit. Ne-am privit in ochi pentru o clipa... Apoi, totul a disparut intr-o ceata densa. M-am trezit putin speriata, dar stiam ca esti acolo undeva. Undeva aproape de mine. Si mi-e dor.. si timpul trece asa de greu. Dar lasa, va veni si ziua aceea. Si vom trai visul impreuna.

2 comentarii: