luni, 12 septembrie 2011

It's just... Partea 2

Poate ca inca ma doare. Poate ca nu. Acum, nu tu esti cel a carui voce vreau sa o aud permanent. Nu mai esti cel pentru care, odata, mi-as fi dat si viata. Acum e el. E totul altfel. Ai fost rece cu mine si nu iti pasa nici o clipa cum ma simt. Dar el.. el mi-a spus cele doua cuvinte chiar inainte sa i le spun eu. Te doare? Pe mine nu. Urla acum ciuda si ego-ul din tine. S-a terminat... Candva te priveam cu dragoste si compasiune. Acum, privirea din ochii mei e rece. E goala si rece. Pentru tine nu va mai fi calda vreodata. Pentru tine.. va ramane o amintire pustie. Inca mai am pozele. Dar nu vreau sa le mai vad. Nu vreau sa imi mai amintesc de ce a fost. Ramai acum... O amintire. O iluzie. Ceva ce a trecut si nu va mai fi. Te-am iubit enorm. Nu ai vrut sa vezi. Acum insa... Dar ce rost mai are sa continui? Ramai un " ceva " iar el ingerul meu. Vrei sa imi spui ceva? Nu, te rog. Doar taci. Nu vreau sa iti aud vocea. Nu mai vreau sa iti privesc, din nou, acei ochi ce odata ma incalzeau. Si poate e mai bine asa.
Ramai de-acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu