luni, 12 septembrie 2011

It's just... Partea 1

Ne-am reintalnit. Dupa atat de mult timp in care ne-am urat reciproc ( mai mult tu pe mine ), ne-am revazut. Dumnezeule.. nu esti deloc schimbat. Aceeasi privire calda si iubitoare. Aceeasi aura plina de compasiune. Acelasi zambet care mereu mi-a lasat un fior cald pe sira spinarii. Parca ai fi vrut sa imi spui ceva. Dar nu din vorbe, ci din priviri. Ai tacut. Nu mi-ai raspuns nici la salut. M-ai ignorat complet. Nu-i nimic. Am fost a ta. Acum nu mai sunt. Not anymore. Si totusi... Ma priveai la fel cum o faceai pe vremuri. Aiurea !! Pe cine prostesc eu aici? Sunt sigura ca intre noi nu mai este nici o sansa. Atunci eram distrusa. Acum nu mai sunt. Poate pentru ca nu mai vreau sa te intorci. Stiu ca nu te lasa orgoliul sa recunosti, dar a fost o relatie bazata pe chef. Si lucrul asta nu mi-a placut deloc, desi atunci nu am putut sa iti spun. Te suparai din orice..chiar te asteptai sa iti spun tot? N-ai stiu sa vezi si partea mea buna. Pacat. Oricum, acum e prea tarziu.

Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu