miercuri, 31 august 2011

Post For My Daddy

. . . si ma durea felul in care il tratam..ma durea felul in care ma facea sa vorbesc cu el...ma durea felul in care se purta cu mine... Oare ma va intelege vreodata? Oare va afla vreodata ce simt? Sau cel putin ii pasa? Niciodata nu am reusit sa inteleg de ce e asa de rece... Oare ma iubeste tot timpul, sau doar cand are chef? De ce nu poate accepta ideea ca eu chiar am prieteni. Putini, e drept. Dar ii am... De ce imi impune asa de multe bariere? Am si eu o viata scurta si mizerabila pe care vreau sa o traiesc.. Vreau sa experimentez, sa incerc, sa fac, sa dreg.. Nu pot. Pur si simplu nu ma lasa. De ce e asa de exagerat-de-protector? Chiar se darama lumea daca fac ceva singura? Incep sa ma simt super la cel mai mic rahat pe care il fac, si sunt mandra ca am reusit sa fac cacatu asta de una-singura. Fara closa sau cocosul care imi sufla in ceafa la fiecare pas. De ce nu vrea sa accepte faptul ca am crescut si ca stiu sa am grija de mine? M-am saturat sincer sa fiu tratata ca o copila de 8 ani care nu stie ce cauta pe lumea asta. Recunosc ca nici acum, la 16 ani, habar nu am ce dracu caut de fapt pe lumea asta..dar cel putin pot sa am grija de mine. Si daca patesc ceva, e experienta mea.
Te iubesc, tata.. dar e timpul sa ma detasez de voi.. Chiar vreau sa imi traiesc viata..
Sper ca vei citit vreodata postul asta..si poate vei realiza ca nu am nevoie de asa de multa protectie si limitare cum crezi tu ca am...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu