marți, 23 august 2011

Iti multumesc din suflet !!!

Nu pot sa cred. Sunt socata... :O Nici nu stiu cum sa incep..
Gata, am gasit. Multumesc din suflet Tudor !! Multumesc !! Nu mi-as fi imaginat niciodata ca ma vei ajuta asa de mult.. nu am cuvinte sa iti multumesc indeajuns.. Dar iti sunt recunoscatoare ca m-ai sustinut.. ca ai stat pana la ora aia cu mine pe mess si mi-ai sters lacrimile si m-ai calmat.
Inca nu stiu de ce am apelat la tine.. dar am facut-o.. am simtit ca asa trebuie.. Am simtit ca tie trebuia sa iti spun.. Multumesc ca mi-ai deschis ochii, mi-ai dat doua palme si m-ai invatat sa accept. Esti un prieten extraordinar !! Si indiferent ce va fi.. cand ai nevoie de ceva.. spune-mi. Voi face tot posibilul sa te ajut. >:D<

4 comentarii:

  1. deci uite asa da... se vede ca e din suflet totul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D :) dap. e din suflet, draga mea. Pentru ca el a reusit sa imi vindece sufletul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. * e frumos sa ai langa tine asemenea oameni.

    RăspundețiȘtergere