marți, 23 august 2011

Easy to remember-Hard to forget



Am trecut prin zona..Si brusc.. Lumea mea s-a prabusit din nou..
Si dupa atata timp..inca sunt socata. Inca nu imi vine sa cred ca ai putut sa ma abandonezi..
M-am oprit in fata masinii..singura masina din parcare care imi trezea o gramada de amintiri.. Amintiri ce aveau sa ramana pentru totdeauna in memoria mea.. Amintiri pe care nu le voi uita nici cand voi muri.. Am pus usor mana pe capota..si am inceput sa plang.. Pana si cainele ma simtitise,pentru ca brusc energia lui se transformase intr-un calm incredibil.. Statea langa mine si ma privea..si parca intelegea perfect de ce plang.. M-am lasa pe vine,l-am luat in brate si i-am spus ca imi e dor de tine. El nu a facut decat sa dea din coada si sa ma linga pe fata,parca ar fi vrut sa imi stearga lacrimile. Am ridicat ochii pe bloc,privindu-ti geamul.. Atunci am simtit ca inima mi se rupe in mii de cioburi si bucatele... Mi-a retras la fel de incet si prudent mana de pe masina si m-am indepartat incet... Lacrimile imi intepau ochii ca o mie de ace..si am incercat sa le stapanesc.. Dar nu am putut. Asa ca am preferat sa le las sa curga. Cainele inca ma privea curios,de parca ar fi vrut sa imi spuna ca ar trebui sa mergem. L-am privit si am incuviintat din cap.. Avea drepate..trebuia sa plec inainte sa imi fac mai rau.. Pe drumul de intoarcere..toate acele imagini cu noi doi imi alergau nebuneste prin mine. As fi vrut sa le opresc,dar nu puteam face nimic. Erau de necontrolat... Veneau una dupa alta, fara incetare. Si fiecare lasa in urma acelasi mesaj : "Nu se va mai repeta niciodata! "
Nu stiu de ce,dar nu vreau sa accept ideea ca nu se vor mai repeta niciodata.. Desi,undeva inauntrul meu stiu ca asa e. Stiu ca nu mai pot da timpul inapoi si stiu ca ce a fost nu se mai repeta. Si ma doare.. Ma doare faptul ca simt ca acea legatura dintre noi s-a rupt. Nu ma mai privesti in acelasi fel,nu imi mai vorbesti la fel.. Nu te mai porti cu mine la fel.. Ma doare. Totul. Faptul ca s-a terminat iar tie iti este indiferent doare cel mai tare. Dar probabil acum este prea tarziu sa mai fac ceva.. A fost frumos.. A fost...

2 comentarii:

  1. Draga mea... important e ca a fost... la mine nu a fost. din pacate...
    Bucura-te de trecutul tau... a fost si poat eva mai fii... cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu va mai fi.. si crede-ma ca nu iti doresc sa treci prin asa ceva...

    RăspundețiȘtergere