sâmbătă, 16 iulie 2011

War



Cine a spus ca Dumnezeu are un simt al umorului bolnav..mare dreptate a avut.. Stateam azinoapte plangand, privind cerul..si il intrebam daca chiar e multumit de ce a facut.. Raspunsul a venit asemeni unei palme peste fata: " Dar tu esti multumita? " Eu? Absolut deloc.. Intr-adevar am fost o proasta.. Dar atunci, pe moment, nu am realizat ce fac.. Dar poate asa trebuia sa fie..Poate aveam ceva de invatat din asta... Dar chiar in halul asta? Nici nu-mi imaginasem ca va fi asa.. Dar " Sefu' " avea alte planuri cu mine.. Si ce pot eu sa fac in privinta asta? Nimic... Si asta doar si mai tare.. Tot ce pot sa fac este sa plang in tacere si sa imi ispasesc pedeapsa.. Inchid ochii, blochez lacrimile si merg inainte.. Este doar o mica lupta din marele razboi al vietii... Si, din pacate, nu poti decat sa lupti sau sa te lasi invins. Probabil ca dupa o lupta de genul, multi s-ar lasa invinsi si ar renunta. Dar eu nu.. Prefer sa imi ling ranile si sa merg mai departe.. Prefer sa duc razboiul pana la capat, orice ar insemna asta. Indiferent cat de greu ar fi.. Mai am un singur scop, o singura prioritate.. Si nu renunt. Si la sfarsitul razboiului, indiferent daca pierd sau castig, voi sti ca am dat tot ce am avut mai bun pentru glorie. Iar tu.. da, tu... Tu nu vei sti si nu vei intelege niciodata ce am simtit si ce simt. Acele prostii pe care le-am facut in trecut.. Ei bine.. Au fost doar niste prostii de care tu te-ai lasat blocat. Din pacate nu ai reusit sa vezi in adancul sufletului meu.. Imi pare rau ca a trebuit sa iti spun asta. Poate te-am ranit.. Imi pare rau. Stii ca lupt in continuare sa remediez situatia.. Raboiul e greu, dar nu ma las. Inca port inelele tale pe deget, alaturi de ale mele. Ma doare.. Tac, sufar, inghit.. Nu renunt.. Merg mai departe. Merg pana la cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu