miercuri, 27 iulie 2011

Unbelievable sau De ce?



Incredibil.. Incredibil cum decurg toate.. Incredibil cum incerc sa fiu sincera cu altii..dar ma mint pe mine...



De ce te vopsesti? De ce vrei sa te faci roscata? Pentru el,nu?

Nu..nu pentru el ( sau poate ca da..)

Hai,spune-mi.. De ce?

Da' ce te freaca?



Si multe altele de genu asta.. Adevarul e ca nici eu nu stiu de ce.. De ce fac tot ceea ce fac? De ce ma schimb asa de radical.. Pentru mine... Pentru el... Pentru...



Stiu ce urmeaza sa intrebi.. Si nu, nu s-a intors acasa..inca. Si da, in fiecare zi petrec ore intregi pe geam, privind parcarea.. Astept sa opreasca un Golf3 visiniu.. Golful lui visiniu. Stiu ca..intr-o zi..tot va veni.. Simt asta..



Inca suntem despartiti..iar eu inca port inelele lui pe deget.. Si cu toate astea..vorbim in fiecare seara.. Dar nu e la fel..



Mi-e dor sa-mi spuna " te pup" la sfarsitul fiecarui apel... Mi-e dor sa aud intrebarea: " ce faci matule?" sau " ce faci scumpa?"



Mi-e dor de de tine..de noi.. de tot ce a fost si s-a terminat...



Hai, vino inapoi odata.. Promit ca nu mai repet greselile facute.. Mai da-mi o sansa.. Va fi ultima..



Stii ca mi-e greu fara tine.. si ca tigarile alea nenorocite ma tradeaza in fiecare seara.. Si stii ca periodic whiskey-u ala nenorocit ma tradeaza si el.. Mi-ai promis ca vei avea grija de mine.. De ce ma lasi sa-mi fac rau singura?

2 comentarii:

  1. :)) dar poti scrie si seria de la sasiu,seria motorului,numarul de inmatriculare,greutatea maxima,proprietar,capacitatea rezervorului,adresa... chiar nu ne suparam,right?

    RăspundețiȘtergere