vineri, 8 iulie 2011

G'morning sunshine



Iar trag de mine sa ma trezesc.. Iar mi-e sictir de viata.. Habar nu am ce zi e azi.. joi? vineri? Who gives a fuck anyway? N-am chef de nimic.. stau in pat si ma gandesc la...nemurirea sufletului.. N-am chef sa intru in detalii si nici nu vreau intrebari de genu' : da' de ce nu pleci undeva? ca doar e vacantza..." Am primit destule in ultima vreme.. cine stie..stie. Cine nu..bad luck.. Lipsa totala de chef primeaza pe la mine.. nu imi vine sa ma ridic din pat..pentru nimic in lume... Mi-e dor de el... Cine a zis ca viata-i corecta?



Ma enerveaza felul in care muzica ma baga intr-un fel e transa.. Ma face sa ma gandesc la el si la fiecare moment petrecut impreuna... Si totusi.. Amandoi purtam acele inele.. :X



Gata..mi-a trecut depresia :)) Cred ca inchei acest post acum..ma duc sa mananc ceva..



Have a nice day ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu