sâmbătă, 4 iunie 2011

Pass auf,die bombe tickt !!!



Zile intregi de zambete si nopti intregi de lacrimi.. Sulfetul meu incepe sa revina la obiceiul de acum cativa ani.. Nu ca as vrea..dar nici ca m-ar deranja.. pur si simplu asta se intampla.. Nu voi plange pentru ziua de ieri..nu am de gand sa vars lacrimi pentru acele momente minunate pe care le-am pierdut. Dar nimic nu e intamplator.. Si exact cum o frunza cade din copac facand loc unei frunze noi.. Acele amintiri de pierd facand loc altor amintiri..



Da,as repeta acele experiente..si nu as schimba nimic.. Dar pe de alta parte.. nu vreau sa traiesc in trecut sau in viitor.. Vreau sa traiesc din plin fiecare clipa.. Mi-e dor de acele vremuri.. dar ma gandesc ca vor urma vremuri si mai bune.. Pe care nu am rabdare sa le astept.. Dar timpul nu poate fi accelerat,si nici nu vreau sa grabesc lucrurile.. Vreau sa las totu sa vina de la sine si sa fie asa cum trebuie sa fie.



Inca nu pot sa cred ce pas mare am facut cand i-am trimis la plimbare pe toti cei care si-au batut joc de mine.. Cat timp m-au avut s-au coit si s-au "vorba aia" pe ei.. si acum vin in genunchi cerand iertare.. Da ce-s eu? Iisus? Da,bine..iert Dar cat sa mai iert? Si din pacate pt voi..nu uit...



Mi-ai cerut sa ma schimb.. Na, m-am schimbat.. Ce vreti mai mult? Nu va place? Ghiniooon.. voi ati vrut sa ma schimb.. Acuma suporta-ti-ma..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu