marți, 21 iunie 2011

Pancakes



Si te priveam atat de fascinata intorcand clatita aia.. Nu stiu exact daca se datora mirosului de vanilie sau parfumului tau, dar era minunat.. si apoi.. sa adorm in bratele tale...ce putea fi mai frumos de atat? A fost una din cele mai minunate zile ale mele.. Inca tanjesc dupa tine.. dar stiu ca mai sunt doar 2 zile... Pare mult.. dar vor zbura repede..



Ma chinui sa-mi dau seama ce voi face eu astea doua zile.. ore la scoala nu se mai fac.. ceva gasesc eu de facut.. Pana una-alta.. ma uit luung la ultima clatita si ma gandesc daca sa o savurez sau sa o pun in vitrina... Ehh..asta e.. o mananc.. mai facem.. Am atat de multe lucruri in cap..si totusi..atat de putin cuvinte.. Totusi..nu inteleg de unde toate acest feeling-uri aiurea... Demult tot incerc sa ma deschid..dar mi se pare ca nu fac decat sa ma inchid in mine.. Si faza naspa e ca nu stiu in ce parte sa mai cer ajutor.. :( Incep sa nu mai am rabdare cu mine.. nu ma mai inteleg.. acum vreau una..peste 30 de secunde vreau altceva.. Fratilor...ce-i cu mine?



Din fericire exista EL.. Acel "el" care ma poate aduce cu picioare pe pamant atunci cand o tai in sus si dau in depresie.. Si asta ma linisteste mereu.. Stiu ca orice s-ar intampla..el e acolo si ma trage de maneca de cate ori o iau pe aratura.



Multumesc baby :*

Un comentariu:

  1. http://blog.meki.ro/ s-a lansat concursul. te astept cu o confirmare pe blogprogress10@gmail.com. Apoi, iti voi da mai multe detalii :P o zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere