joi, 2 iunie 2011

Hello Everyone !!

Helooooo.. Ghiciti cine s-a intors cu fresh news? :>
Daca va mai aduceti aminte..intr-un post anerior plangeam din cauza unei despartiri..
Pff.. Allah Dammit :)) De cateva zile incoace sunt super-fericita :X
Vreti sa stiti de ce? Ehh.. va zic mai incolo,si atunci o sa va zic si cum tin un idiot in suspans...
Doua saptamani DE VIS.. Poate fi viata mai frumoasa de atat?
Si culmea,tot ce se intampla,se intampla dupa ce renunt.. Cand eram hotarata sa imi fac viata pe placul meu.. toate erau aiurea... Pana intr-un moment in care am zis ca imi bag picioarele si las lucrurile sa vina de la sine. Si atunci au inceput sa vina val-vartej toate. Si partea cea mai frumoasa e ca mi-au venit "pe tava". Ma plangeam ca sunt singura..m-am "lipit" de o frumusete de baiat,de mi-e mai mare dragul. Ma certasem cu o prietena foarte buna,si as fi vrut sa schimb situatia..dar s-a schimbat de la sine. Si..ma rog.. multe altele.
Cineva acolo sus ne iubeste pe toti..si ne si ajuta la nevoie. ^.^
Si sa mai zica cineva ca viata nu e frumoasa.. E SUPERBAA !!!

P.S De ce sunt fercita? Citeste postul pana te prinzi.
P.S 2 Cum tin un idiot in suspans? Iti spun mai tarziu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu