vineri, 6 mai 2011

Remember...

Stateam in lumina soarelui si ma gandeam la toate flash-urile care imi treceau prin cap... Era asa ciudat cum veneau toate.. Parca nu avea nici o logica..si totusi...toate aveau sens. Mi-am amintit de acea zi de deconectare.. O zi in care parca eram inconstienti amandoi.. Dar a fost superb...
Apoi.. acea zi in padure alaturi de el.. Acele momente care pareau dintr-o alta lume. Totul era asa de aiurea... Nu intelegeam de ce imi aminteam toate alea.. Cert era ca veneau una dupa alta intr-un haos de nedescris..
Si totusi.. DE CE? De ce atunci? De ce toate alea.. De ce?
Ma simteam ca si cum mintea mea era impartita in 2 parti. Pe o parte erau toate acele flash-uri, amintiri si intrebari iar pe cealalta parte eram eu incercand sa gasesc raspunsuri.. As fi vrut sa gasesc vreun raspuns.. Dar nu am gasit nimic..
Am fost atat de bulversata in ultima vreme.. incat pur si simplu nu mai inteleg absolut nimic..
De ce trebuie sa fi toate asa? Si de ce eu?
Mda.. totul este asa cum trebuie sa fie.. da da-o dracului de treaba ca deja e prea de tot..
Totusi.. sper sa gasesc curand raspunsurile pe care le caut..
Pana atunci.. va las.
Take care.
Zbye :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu