sâmbătă, 7 mai 2011

Over and over again..

Ploua... Stau si privesc ploaia...si ma gandesc cat de super este sa... Nevermind..
Iar incep sa ma gandesc la o gramada de lucruri aiurea... Si inca ma intreb de ce? Imi aduc aminte aceleasi lucruri de care spuneam in postul anterior. Aceleasi lucruri in aceeasi dezordine primordiala. E ciudat ca de cateva zile incoace imi aduc aminte de aceste lucruri.. si pur si simplu nu inteleg de ce... Am intrebat lumea..am cautat raspunsuri.. nimic.. nu gasesc nici un raspuns logic si normal... Din orice punct de vedere.. Inca mai astept...rabdare am,timp la fel...
Inca astept sa vina raspunsurile. Si sper sa fie cum le astept... sau..nu conteaza.. Important e sa am niste raspunsuri... Mai departe ma descurc eu...
Whatever.. ma intorc la geam sa privesc ploaia.. Poate ca acolo se afla raspunsruile pe care le caut.. Sau poate nu... Dar poate totusi da.
Revin curand..
Zbyee :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu