miercuri, 18 mai 2011

One Night


Incep sa-mi aduc aminte o gramada de lucruri interesante.. o gramada de locuri imi par atat de familiare desi in unele dintre ele am fost pentru prima data.. Dar totusi..parca am mai fost odata..
E minunat cum se amesteca toate intr-un cocktail nebun de sentimente si trairi.. Si aseara.. te-am vazut cum nu te-am mai vazut niciodata.. Atat de multa lumina...atat de multa iubire..
Nici nu m-as fi gandit vreodata ca aveam sa gasesc asta in tine. Dar se pare ca totusi am gasit ;)
Si in momentele in care priveam focul simteam cum lacrimile imi inunda ochii cu o viteza de neimaginat.. Dar le-am oprit la timp.. In acele momente stateam, parca hipnotizata, privind focul si incercand sa imi aduc aminte de tot ce a fost pana de curand.. Dupa ce , in sfarsit, am reusit sa imi opresc de tot lacrimile..mi-a venit in minte un gand sadic: Nu avea sa se mai repete niciodata... Te-am privit cu coada ochiului..erai chiar langa mine.. Simteam ca inebunesc.. Stomacul insepuse sa mi se roada galagios..dar nu era de foame.. era de nervi..de agitatie.. As fi vrut sa te strang in brate dar n-am putut.. ceva ma tinea la distanta de tine..
Jos, in parcare, acel moment in care m-ai cuprins in brate.. as fi vrut sa inghete si sa ramana asa o eternitate. Dar m-ai dat repede la o parte, si, din nou, m-am simtit ranita.. :(
Oricum.. tin sa iti multumesc din suflet ca m-ai invatat sa lupt si ca mi-ai deschis ochii. Si vreau sa imi cer scuze pentru toate momentele in care am fost o nesuferita si o scorpie.. Niciodata nu am realizat cat de mult tineai la mine si cat de mult imi vroiai binele. Acum stiu.
Multumesc >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu