vineri, 15 aprilie 2011

Remember...

O gramada de amintiri pe care m-am chinuit sa le uit se intorc acum furtunos.. si ma intreb oare de ce? Este ceva important ce trebuie sa imi amintesc? Trebuie sa invat ceva de acolo? E ciudat... La fel ca si starile mele din ultimele zile... Lacrimi,zambete...sau chiar un ras sanatos.. Este interesant acest amestec de... cum sa le zic? Feeling-uri... Sentimente.. Stari.. Chiar ciudat de interesant as putea spune :D .
Bineinteles ca si acum sunt putin trista,si cei apropiati stiu de ce.. Si da,normal ca o sa imi treaca... Dar avand prietenii, si pe voi tot,i aproape mi-e mult mai usor sa trec peste... Probabil ca si din experienta asta am ceva de invatat. Inca nu imi dau seama ce..dar voi sti la momentul potrivit...
Si in ciuda faptului ca sunt cu moralul foarte adanc ingropat in pamant si ca sunt distrusa de aceasta scurta despartire..voi face ceea ce fac de obicei: Zambesc si astept sa vad ce urmeaza :)
Si dupa cum se arata sunt destul de sigura ca vor veni vremuri bune :)
Inchei acest post multumindu-le din suflet tuturor celor care imi sunt aproape acum,cand am cea mai mare nevoie de ei. Nu aveti idee cat inseamna pentru mine :P Nu sunteti multi,dar sunteti perfecti :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu