vineri, 22 aprilie 2011

Like I need him...

Aveam capul plecat...parea ca privesc cainele ce statea trantit pe jos la picioarele mele.. Dar nu. Nu faceam asta... Il priveam pe el, cu coada ochiului, cum isi savura tigara incet dar cu pofta... As fi vrut sa-l iau in brate,as fi vrut sa-i vorbesc. Un moment chiar mi-am intors capul spre el. Dar imediat ce s-a uitat la mine, mi-am ferit privirea. Pur si simplu nu ii puteam vorbi.. Si as fi vrut sa ii spun atat de multe lucruri. L-am privit din nou,dar si de data asta fara vreun rezultat... Imi venea sa plang..dar eram atat de lasa incat nici macar sa plang in fata lui nu puteam... Deja incepusem sa ma agit... Si as fi vrut ca acel moment sa dureze o eternitate. Sa nu se mai termine... Intre noi se crea incet o legatura si prin simpla lui prezenta ma simteam putin mai bine. As fi vrut sa-l tin langa dar stiam ca nu se poate. Intr-un final a stins tigara si s-a ridicat. Il priveam indepartandu-se si in clipa aceea un val de lacrimi mi-a invadat ochii... Era mult prea mult.. am hotarat sa merg in baie sa plang,stiind ca acolo nu ma va deranja nimeni... Dar in drum spre baie privirea mea s-a intersectat cu a lui. Vazuse ca plang. Mi-am ferit repede privirea prefacandu-ma grabita. Dar n-a tinut. M-a prins de mana si m-a intrebat ce am. L-am privit fix in ochi,inca plangand. Am mai lasat un val de lacrimi sa curga dupa care i-am spus: " Am nevoie de tine. De ce nu vrei sa intelegi? "
Apoi,fara sa apuce sa imi raspunda, m-am eliberat din mana lui. Dupa ce m-am descarcat,am iesit din baie si mi-am continuat treaba. Si acum vad ochii lui sticlosi si luminosi. Da,ai ghicit. Inca ma gandesc la el. Nu pot sa nu ma gandesc la el...Imi lipseste mult prea mult. As vrea sa intorc timpul si sa retraiesc tot ce a fost intre noi acum cateva luni.. Dar nu se poate. Nu as schimba nimic..nici macar lacrimile. Dar nu se mai poate.
Si indiferent ce simte si ce spune,el va fi mereu stapanul tronului in inima mea. Pentru ca el este cel care mi-a deschis ochii si m-a adus cu picioarele pe pamant. Multumesc !! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu