duminică, 1 mai 2011

Insomnia

Mda.. e 4 dimineata.. si eu nu am somn :)) O fi de la Ballantine's? Sau poate pufuletii cu pizza? N-am idee. Faza e ca la ora asta,cand toti dorm,eu stau de nebuna pe net. Si stau si ma gandesc la o gramada de aiureli.. Si din cand in cand ma mai gandesc la el.. Frate..ce-i cu mine? :))
Am intrat si pe mess. Sunt singura online :)) Si tre sa recunosc ca sunt intr-o stare excelenta,in ciuda intamplarilor din ultima vreme. Alegeri peste alegeri. Simt ca ceva nu am facut bine. Poate ca dupa toate alegerile astea vor urma lacrimi. Sau zambete... Sau poate ambele. Abia astept sa vad ce va fi mai departe. Vorbeam cu un prieten despre treceri,stari si alte trestii de genu. Sincer? Habar n-am. Nu sunt stars-reader,deci n-am idee ce va urma. Dar,dupa cum bine stii,sunt o fire curioasa. Asadar..mor sa stiu ce va urma. Furtuni? Soare? Ploi? Zambete? Lacrimi? Haaaii.. skip introduction.. Sa-nceapa actiunea !! Totusi.. as vrea si eu sa dorm putin. de vreo saptamana stau noaptea cu ochii pe pereti,si numar colturile de la camera. Ma mir ca mai rezist :))
Si sunt curioasa cat o sa o mai tin asa... Nici whiskey-ul nu mai are efect.. Sunt la al 7-lea pahar si abia daca am ceva.
Oi fi murit si nu mi-am dat seama? Ma indoiesc.. M-am ciupit de mana si..AUCH !!! Doare..
Mi s-a zis ca daca stau in pat o sa ma ia somnu.. M-a luat,da' pe ocolite.. Ca nu am stare sa stau in pat. Ehh..asta este. Va trebui sa ma obisnuiesc incet-incet si cu asta. Deci.. my friend.. Inca nu stiu ce raspuns sa iti dau. Sper sa vorbim la un ceai cand ma intorc in oras. Poate pana atunci imi mai vin idei..sau informatii.. Momentan in mintea mea exista 2 lucruri. Ballantine's si Dunhill. Restul este blank. Tacere. Dar promit sa vin cat mai curand cu o solutie.. ;) Pana atunci..poate mai afli tu ceva.. Facem sharing de informatie cand ne vedem.
Luand in considerare ca mai am 3% baterie la laptop..o sa inchei scurt acest post.
Ne vedem cat de curand cu noi vesti si pareri. Pana atunci keep in touch.
Va pup si sa aveti grija de voi.
Zbyyee :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu