vineri, 8 aprilie 2011

I'm Back !!

Hey everyone !! M-am intors.. Stiu ca nu am mai scris de mult timp,am avut o perioada foarte plina.. Cum mai sunteti? Sper ca bine.. :)
S-au schimbat si s-au intamplat atat de multe intr-un timp atat de scurt... Nici nu stiu cu ce sa incep.. Cu inceputul ar fi ideal :)) Dar care o fi ala? :D
Hai sa lasam trecutul pentru moment si sa incepem cu prezentul...
De ce sunt asa de happy azi? Guess !
RALLY !!! Pentru cine vrea ne vedem diseara la 18:00 in centru la Modarom :D
Il astept de cand s-a terminat raliul trecut :)) Deci presupun ca imi ntelegeti bucuria...
Ok..si cum bine stim cu totii ca in tot binele e si un rau.. N-o sa credeti cu cine am intreat inconflict... Nu vreau sa dau nume.. Dar se stie ca mi-a fost mult timp prietena foarte apropiata si foarte buna.. NUUU..NU CORINAA !!! In nici un caz.. Cum am spus,nu dau nume.. doar detalii :))
Fata asta imi zice de o vreme ca nu ma mai suporta si ca mi s-au urcat fitele la cap... Dar fara sa isi dea seama ea este cea careia i s-au urcat toate la cap.. Sincera sa fiu,mie una chiar imi pare rau,pentru ca ne intelegeam super si era ceva strans intre noi.. dar brusc..a inceput sa se schimbe.. Pacat..Mare pacat.. :( Chiar speram sa nu se ajunga aici.. Dar daca asa a fost sa fie.. nu putem schimba deciziile divine.. ;)
Oricum..nici in alegerile ei nu ma bag.. faca ce o vrea..o sa ii treaca ei candva..sper..
imi pare rau ca trebuie sa inchei asa pe fuga.. ma cheama frgideru' :))
revin cat de curand,promit :*
V-am pupacit.
zbyyyee :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu