marți, 15 februarie 2011

Fuck that valentine's crap...


Salutare :)
Ce mai faceti? Cum sunteti? Sper ca sunteti toti ok,asa cum v-am lasat.
Stiu ca n-am mai scris de multa vreme,dar nu am prea avut nici timp,nici inspiratie. Dar acum,alaturi de un chill mix a venit si inspiratia :) Ma tot gandeam la faza cu Valentine's Day ( Ballantine's Day) Frate..care-i duda cu "sarbatoarea" asta? Dupa mine nu e decat un rahat importat de la americani si facut din el un motiv de betiveala,f*tai sau comert. Cand vad peste tot statusuri sau alte chestii cu inimioare si mesaje de dragoste ma gandesc la o singura intrebare: Tu nu iubesti fiinta aia decat pe 14.02.20xx? Serios acum..de valentine's day toti isi fac cadouri si alte faze de genu'. Da-n restu' anului iti pica mana sa-i cumperi un kkt,cat de mic? Doar pt ca asa simti..am auzi o grama' de persoane care la intrebarea asta au raspuns : " pai daca nu-i sarbatoare.. cu ce ocazie sa-i dau cadou'? " Bai frate !! Aveti ceva in cap..se numeste creier.. GEEZ.. Ce-ti trebe motiv sau scuza sa faci un cadou persoanei iubite? I-l duci,i-l trantesti in brate: "Nah! te iubesc!" ce-i asa de greu? Eu cum am putut sa-i dau prietenului meu ceva fara vreun motiv? E simplu. Am vazut chestia repsectiva,mi-a placut si am stiut ca sigur i-ar place si lui. N-am stat sa ma gandesc cu ce pretext i-l dau sau alte faze de genu. Si m-a intrebat cineva azi daca am petrecut ziua de 14 alaturi de el. Nu. Nu fizic. N-a putut sa ne vedem. La faza asta persoana respectiva a belit ochii si mi-a zis ca nu-i vine sa creada. Frate,ce-i asa o crima ca nu ne-am vazut? Ohh come on... N-am murit o zi,pt ca stiu ca e mereu langa mine. Nu zic ca nu mi-e dor de el, ba din contra. Dar nu am nici un motiv sa fac o drama din chestia asta. Am o prietena care nici macar nu are prieten si a petrecut ziua de valentine's chiar singura. Doamne,dar ce fericita era :)) Si mi se pare foarte logic si normal, pt ca valentine's-u' vietii e un rahat importat de la americani. Nu e nimic specific romanesc. Asa ca eu nu fac parte din turma care moare dupa ziua de valentine's. Sau daca e sa zic ca fac parte din aceasta turma numita societate sau populatie sau cum vrei tu,atunci sunt oaia neagra. Ba nu,defapt..sunt oaia curcubeu...Nici asa nu-mi place.. Sunt eu. Da,exact. EU ! Si-mi place si sunt mandra. Si daca ai vreo problema cu asta,atunci te poftesc sa-ti servesti doua palme si sa bei un pahar cu apa. Well... Playlist-u incepe sa se termine,si la fel si imaginatia mea... Asadar o sa inchei acest post urandu-ti o seara(zi) cat mai placuta. Alaturi sau nu de cineva drag.
P.S Te iubesc pisoi. Si tu stii asta :)

2 comentarii:

  1. super tare, post-ul.....imaginatia ta = dreptate pura.....nici mie nu-mi vine sa cred ca se intampla astfel de chestii printre lovers-ii de pretutindeni.......frate, cand simti nevoia fai un cadou, nu trebuie sa fie neaparat o sarbatoate sau o aniversare (ca faci o sapt., o luna, un an...etc).....chiar nu inteleg chestia asta, dar nu ai ce sa faci, traim in romania si asta ne intuneca mintea (preluare de la Mircea Badea si ajustata de mine :))=)) )......Multumesc (si tie la fel)si astept o noua "revolutie"....:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumex. Ma bucur ca exista persoane carora le place blogul meu. Cel putin acum stiu ca nu vorbesc singura p-aici. Mersi mult inca odata :)

    RăspundețiȘtergere