miercuri, 16 februarie 2011

Dreams

Neata (:|
Da frate,la ora 7 fara un sfert seara va zic neata. Problems? Abia m-am trezit de 5-10 minute...
Mai..pe mine ma bantuie niste chestii de cateva zile incoace. Imi sta in fire sa visez aiureli fara sens.. Dar cele din ultimele zile chiar ma enerveaza. Mai ales ca sunt cam aceleasi chestii care se repeta. O fi vreun semn divin pe care sunt prea planta sa-l pricep? Sau ce ar trebui sa-nteleg din asta? Ok,hai sa va expun si voua problema.
Se da o bila colorata de marimea unei portocale. Bila asta,pe langa ca are niste culori foarte misto,mai e si cumplit de agitata. De cate ori visez bila asta, o vad in permanenta miscare. Apare brusc si dispare la fel de brusc cum a aparut... Ce dracu vrea sa-nsemne asta? Any anwers? Nu ma trimiteti la nenea gugal,va rog, ca am fost si la el. M-am dus vaca si am plecat oaie. Si a doua chestie. Aproape in fiecare noapte visez o persoana foarte draga mie. Am cautat si posibilele semnificatii ale acestui vis. Nimic. Din nou...any ideas? Please... Pe langa faptul ca imi ridica multe semne de intrebare,mai e si foarte enervant. Mi se intampla des sa ma treesc noaptea si sa stau cu ochii in tavan pana dimineata intrebandu-ma ce naiba a vrut sa-nsemne visul avut cu 5 minute inainte ?!?!? In fine...cred ca ma duc sa dorm... Ma gasiti pe mess. Cya ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu