vineri, 14 ianuarie 2011

Tu ce ai face daca ai fi in locul meu?

Cum te-ai simti daca intr-o clipa toata lumea ta s-ar pabusi si totul s-ar duce dracului?
Nu stiu tu,dar stiu sigur ca eu sunt in pragul disperarii...
Este incredibil cum intr-un moment de neatentie s-a daramat acm tot ce am reusit sa ridic in tot acest timp. E greu,recunosc..imi este aproape imposibil sa refac tot. Dar ce altceva sa fac? Sa stau si sa-mi plang de mila? Nu este o solutie..Categoric nu !! Dar incep sa pierd multe..si cand sun multe ma refer la putinii prieteni pe care ii mai am.. Poate fi doar o impresie,dar eu asta simt. Sper sa fie doar un feeling si sa ma insel... Dar trebuie sa recunosc ca pana si acest feeling imi face pielea de gaina. Trebuie sa incep sa ma adun..dar in momentele astea...cum incep sa ma adun putin,cum apare cate unu' care f*te tot. Si simt ca-mi vine sa-i crap capu',dar stiu,nu pot. Si-atunci ce mai pot sa fac? Nu pot decat sa ignor tot si sa merg mai departe. Sa fiu ca un suflet,si sa treaca toate prin mine. Alta solutie nu prea vad. Poate exista si asteapta sa fie descoperita. Si spun ceea ce spun mereu: " Hai sa vedem,ce o sa fie mai departe? " Sper sa fie mai bine..si daca nu..aia e frate.. Nu se vor termina toate intr-un moment de suparare.
O sa inchei acet post inainte sa cad in butoiu' cu melancolie si sa sper ca va fi din ce in ce mai bine :)
Hai fata,capul sus. Daca nu ma sustine nimeni ma sustin singura. Si tot o sa trec peste :)
Pentru ca orice problema nu este decat o rezolvare mascata ( Mama)
Daca are cineva ceva de spus,orice sugestie este binevenita :)
Va las,ma retrag in liniste. Va pup si mult succes in tot ceea ce faceti.
Cu drag
Mady :)

Un comentariu:

  1. nimeni nu poate fi in locul tau si nimeni nu poate stii mai bine decat tine, cum iti este mai bine...
    viata este cand sus cand jos, nu poti aprecia fericirea daca nu traiesti suferinta, as putea spune trist dar adevarat , dar spun doar ca o fi stiu dumnezeu de ce a facut asa viata...
    pot sa mai spun ca tot ceea ce ai nevoie este in tine, toata puterea de a trece peste toate, oricat de naspa ar parea, doar trebuie crezi in tine, nimic mai mult.
    always your friend
    gulguta

    RăspundețiȘtergere