duminică, 9 ianuarie 2011

Prietenia: Diferenta intre Adevarat si Fals

Eeeteee ca-i gata si vacantza.. voi ce-ati facut? Ce-ati primit de la mosu'? :>
Numai chestii faine,stiu :)) Eu am primit cel mai frumos cadou posibil.. Un prieten bun. Da, stiu ca va asteptati sa zic un laptop sau un PSP sau ceva de genu,dar nu.. Un prieten adevarat face mai mult decat toate chestiile de mai sus. Pt ca toate chestiile alea se pot cumpara..dar o prietenie adevarata si o relatie stransa nu.. Este de nepretuit.. E minunat cum a picat la fix, exact cand aveam cea mai mare nevoie de el.. Acum sunt cea mai fericita fata de pe pamant,pt ca exact de asta aveam nevoie. Si e minunat ca atunci cand toata lumea ta se prabuseste si toata viata ta se duce dracului, apare o persoana care te ridica te jos,te sterge de praf,iti curata ranile si iti zambeste. Este minunat ca atunci cand esti jos si toata lumea te loveste,apare acel prieten care ii alunga pe toti si te incurajeaza.
Ma uit la unii care au j'de mii de prieteni si se lauda ca uite cati prieteni am si nush'ce. Dar oare cati dintre prietenii tai iti sunt aproape la nevoie? Ca degeaba sunt multi daca te ajuta numa cand au chef. Pt ca un prieten bun poate fi apelat la orice ora din zi si din noapte,in timp ce un prieten fals iti da ton de ocupat sau nu raspunde deloc. Daca suni un prieten bun la 2 noapta si ii spui" Bai..hai la mine" in secunda doi se da jos din pat, isi serveste doua palme se imbraca si vine. Un prieten fals iti spune ceva de genu " ce? la ora asta? hai lasa ca ne vedem maine.."
Acum depinde si cum iti alegi prietenii...daca mergi tu la ei sau vin ei la tine. Si de cele mai multe ori e mai bine sa ii lasi pe ei sa vina. Acum,nu ca ti-as spune ce sa faci,este doar un sfat pe care tu poti sa il asculti sau nu. Este alegerea ta.
Recunosc ca si mie mi-a luat mult timp pana am invatat sa imi tin prietenii aproape.. Pe multi i-am alungat fara sa vreau sau sa imi dau seama,si acum imi vine sa ma iau la palme pt ce am facut. Dar poate ca asa a fost scris sa se intample... Nu am de unde sa stiu.
Si am descoperit ca prietenii pe care ii ai nu trebuie sa fie neaparat multi cat trebuie sa fie buni si sinceri. Si daca e unul singur,care-i problema? Atata timp cat stii ca iti este aproape si este dispus sa faca orice doar ca sa stie ca tu esti OK,altceva chiar nu mai conteaza. Si nu te mira daca te trezesti intrebat(a) din senin daca esti bine sau ce ai. Deoarece cu cat sunteti mai apropiati cu atat va simtiti mai mult. Este chestie de actiune-reactiune. Daca tu te simti nasol sau ai ceva automat el va simti ca ceva e in neregula cu tine. La fel si cand el se simte nasol tu simti. Si e normal ca in secunda urmatoare sa vrei sa il suni si sa vorbiti. Dar cel mai important lucru este sa nu ai niciodata indoieli fata de un prieten adevarat,dar nici sa nu il tradezi. Pentru ca in momentul in care l-ai tradat sau ai indoieli darami absolut tot ce s-a construit intre voi. Si uite asa se duce dracului tot,tu ramai singur si-ti dai palme iar ce pe care l-ai dezamagit,fii sigur ca nu va mai vorbi cu tine vreodata.
Si daca ai momente in care te simti singur,aminteste-ti ca un prieten bun va fi mereu langa tine. Daca nu fizic,psihic dar tot timpul va fi langa tine.
Si tine minte: Orice faci,tine-ti prietenii aproape. Dar fi si tu alaturi de cel care are nevoie ;)

4 comentarii:

  1. Foarte adevarat......Multi ar trebui sa descopere in cuvintele tale greselile facute de-a lungul timpului cu prietenii lor......Bravo, te felicit pt alegerea facuta =d>=d>=d>

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey , am citit postarile tale si sunt foarte interesante. :D Nu ne cunoastem dar am trecut si eu prin ceea ce'ai trecut tu si acum am ajuns cam fara prieteni dar a aparut cineva special si nu ma simt deloc singur. :) Nu ne cunoastem asa ca am sa ma prezint. Ma numesc Paul ( mi se spune Ph3o ) , am 19 ani si sunt din Piatra Neamt. Nu stiu de ce iti spun astea , cred ca din cauza ca'mi place ceea ce'ai scris si'am trecut si eu prin ce'ai trecut tu, in special partea cu prietenii. Multa bafta cu blog-ul in continuare , imi place foarte mult. :D Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ph3o.. chiar ma bucur ca iti place blogul meu... Din pacate nu am putut sa iti trimit un mesaj,pt ca Blogspot nu ma lasa sa intru pe profilul tau.. :(
    Poti sa imi lasi un comment sau un mesaj cu ID-ul tau si te voi contacta cat de repede posibil. Chiar imi pari un tip de treaba si ar fi fain sa mai vb. Sper sa vezi commentul asta si imi cer scuze ca din februarie abia acum iti raspund :)
    Keep in touch si daca vrei sa dai de mine ma gasesti pe facebook [ Mady Black ].

    RăspundețiȘtergere