joi, 13 ianuarie 2011

Hai sa vedem ce va fi mai departe !

Ce faci atunci cand viata te ia la palme? Dar ce faci cand te ia la pumni?
Vad in fiecare zi oameni (colegi,prieteni,chiar si parintii) cu zeci de probleme.. Unele nasoale,altele mai putin nasoale.. Si stau si ma intreb.. ei de ce nu pot trece peste asa cum o fac eu? Nu spun ca nu sufar la greu. Dar dupa suferinta si dupa plans, zambesc larg si spun: " Hai frate, ce-o sa mai urmeze? "
Aseara un prieten mi-a spus ca in felul asta atrag o gramada de chestii negative..ei bine,asa o fi.. Dar sunt pregatita.. Va urma ceva bun sau ceva rau? Who cares? Important e ca nu se termina totul aici... In ultimele zile am avut de toate.. Bucurii,suparari,hohote de ras cu multe lacrimi. Si acum bantui prin blogosfera,refugiata de lumea reala si de tot ce e in jurul meu.. In momentul de fata nu ma mai intereseaza absolut nimic. Suna telefonul. Mda, si? Sa sune, ca d-aia e telefon.
Anul trecut am pierdut un prieten foarte bun..am suferit,am plans.. zile intregi n-am mancat nimic de suparare..Ca la cateva saptamani dupa sa uit tot.. Efectiv am uitat..Simteam golul pe care l-a lasat in mine,dar il ignoram cat de mult puteam. Ok,ma urasti? Aia e frate,cand ti-o trece stii unde ma gasesti 07xx... sau pe mess. Cam la o luna sau doua dupa (adica prin decembrie) mi s-a mai dat o sansa. Nu,nu din partea lui, ci de sus. Am mai scris intr-un post anterior despre acea persoana. Acea persoana de care ma apropii si ma atasez tot mai mult pe zi ce trece. Si desi incerc sa nu,pt ca orice inceput are un sfarsit,stiu ca odata si odata tot se va termina. Ceea ce imi place foarte mult este ca stie sa ma faca sa rad chiar si atunci cand trebuie sa sap foarte adanc sa imi gasesc moralul... Dupa fiecare portie de lacrimi urmeaza ore intregi de hohote de ras... In momentul de fata am picat brusc intr-un fel de depresie.. Ma gandesc la o gramada de cacaturi la care nu ar trebui sa ma gandesc in mod normal... Dar nu stiu ce m-a apucat... Ehh,asta este. O sa treaca si asta.. Si pt ca nu e nici prima si, cu siguranta, nici ultima, spun ceea ce spun mereu: " Hai sa vedem ce o sa fie mai departe ! " Sa vedem daca va fi mai bine sau mai rau.. Uneori spun ca sunt satu;a de toate si ca vreau sa se termina odata totul. Dar atunc,.care ar mai fi farmecul vietii? Ar deveni totul foarte plictisitor.. Asa ca sunt multumita de ceea ce am si de ceea ce primesc in continuare. De ce sa cer mai mult,cand altii nu au nici jumatate din cat am eu? Prefer sa ma las in voia destinului,dar totodata sa fac alegerile corecte.. Pana una-alta va doresc mult succes in tot ce faceti,iar pt cei pe care nu i-am mai vazut de mult,sper sa ne revedem cu bine.
Take care all :)
Bye ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu