vineri, 31 decembrie 2010

Done With Happiness

Ookaayy.. S-a terminat si anul asta.. Cand a trecut? Nu stiu.. Da' ce-am facut tot anul? Nebunii,ca doar din asta traiesc :))
Mda, cel mai frumos final de an si cel mai important pas catre o noua etapa..
O lacrima incheiata cu un zambet,o despartire incheiata cu o persoana importanta alaturi, tristetea incheiata cu o bucurie. Acum cateva minute cineva m-a intrebat: Ce amintiri ai din anul care tocmai se termina? Si ce ti-a placut cel mai mult?
Ei bine,este o intrebare grea.. Amintiri? Pai sa vedem..de toate.. Cu siguranta imi amintesc zilele in care am plans, dar imi amintesc mai tot timpul de zilele fericite. Pentru ca ele au fost cele mai multe. Am avut o vara minunata alaturi de cei dragi si asta m-a facut sa ma simt in al 9-lea cer. Bineinteles ca nu au lipsit certurile si despartirile. Dar cu atat mai putin impacarile,regasirile si prieteniile proaspat legate. Acum,la finalul anului, a aparut in viata mea o persoana foarte importanta. Este acea persoana pe care o cautam cu totii,este acel prieten de care ai nevoie la greu. Acel prieten caruia sa ii spui toate ofurile,tot ce te supara sau ce-ti place. Sa ii spui orice si tot ce simti si sa fii sigur ca nu te va trada. Bineinteles ca si tu trebie sa ii fi aproape cand are nevoie,si chiar daca nu il poti ajuta, si de obicei asta doare cel mai tare, asculta-l. Gandeste-te cum te asculta el cand aveai probleme,si chiar daca nu facea nimic,prin ascultare te ajuta enorm. Fa si tu la fel :)
Un om intelept a spus: Oricat de greu ar fi,nu uita sa zambesti ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu