sâmbătă, 9 octombrie 2010

Shitty day...

Cica toamna lunga si frumoasa... pe dracu :|
cum sa inceapa sa ninga din 8 octombrie? (adica de ieri) :| si pe la jumatea lui august toate posturile care difuzeaza si meteo vuiau cu subiectul "vom avea o toamna lunga si calduroasa" ... WTF ?!?! Numa calduroasa nu e... iar la faza cu lunga..nu stiu ce sa zic...nu cred ca va fi prea lunga (toamna bwai,nu altceva)
Si daca tot am inceput ziua cu o alta ninsoare,sa va povestesc ce s-a intamplat pana acum (2:24 PM) Ma trezesc,ma dau jos din pat,deschid usa dau cu ochii de geamu de la sufragerie... FUCK..iar ninge :|
Fac doi pasi afara din camera si ma trezesc lovita cu un "BUNA DIMINEATAAA" tipat din toti plamanii.. era maicamea... imi revin din soc si ii raspund cu juma de gura un "neata" adormit. Ma duc sa-mi fac un ceai..nu stiu de unde se infinteaza in spatele meu si-mi spune: "grabeste-te ca vreau sa aspir !"
Pentru ea nu conteaza ca eu d-abia m-am trezit sau ca mi-e rau sau orice altceva...ea tre' sa aspire... ca cia a vazut niste firimituri sub masa in bucatarie.. Hai teraca si asta,imi fac ceaiul,imi aprind o tigara si ma duc pe canapea sa ma trezesc.. Nu se mai poate trai asa...norocu meu ca mai am doar trei ani de suportat... Acum stau la calculator in speranta ca nu va observa ca STAU si ma va pune sa fac ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu