duminică, 10 octombrie 2010

S-a mai dus dracu' un weekend...

Mda..a trecut super-repede.. ce-am facut frate weekend-u asta? Unde au zburat doo zile? Ma gandesc cu groaza la ziua de maine...si nu ar fi chiar asa nasol daca nu as sti ca tre sa ma trezesc la 6 juma' :((
Nu vreaaauuuu..da,stiu ca n-am de ales...
Si ce e mai rau e ca de maine va incepe o saptamana in care voi fi nevoita sa-l suport pe idiot.. (mda..e tocilaru de care va ziceam intr-un post anterior )
Da' ce-ar fi daca toti elevii ar intra in greva? Ar muri profii de foame,va zic eu..pt ca aia traiesc de pe urma noastra...daca noi nu mai mergem la scoala,raman si aia pe drumuri >:) (da,stiu ca ma iubiti,si eu ma iubesc)

[sa nu mai pun asa de multe paranteze intr-un post. NOTAT ]

Deci cum va spuneam..n-am chef de inca o saptamana... N-am de ales..asta e..
sa-mi tineti pumnii va rog..

PESEU. a intrat boul pe mess... aoleeeuu :((:((:(( poate cineva sa-l omoare, va rog? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu