vineri, 8 octombrie 2010

Din ciclu: Vorba lunga,saracia omului...

Sunt absolut convinsa ca ati intalnit si voi genul ala de oameni carora nu le mai tace gura... Stiti ce ma dispera cel mai mult la oamenii aia? Exact..ca nu le tace gura..
Dar pe langa asta ma mai dispera faptul ca nu te lasa sa scoti un sunet pana nu termina ei tot ce au de spus...
Si de cand le ies pe gura primele cuvinte iti dai seama ca nu vor tacea prea curand... Am si eu o prietena care face parte din specia "prea-multe-cuvinte-pe-minut".
Azi am avut 6 ore de practica..bineinteles ca sufeream toti de plictiseala cronica si am fi iesit toti la o tigara. Si in timp ce eu incepusem sa visez inainte in adorm ma trezesc din senin cu un cot in stomac (care s-a vrut a fi un ghiont prietenesc) si bineinteles ca tresar si-o intreb ce mama dracu' vrea.. Si trage fata aer in piept si incepe: "Tu sa vezi..am vorbit aseara cu X.. si Doaamne tu cat am putut sa rad..."
La care eu foarte plictisita ii zic " da da, ma rog.. taci ca nu ma intereseaza.." Ea imi arunca o privire foarte ofuscata si reia: "tuuuu..da stai sa-ti zic..deci sa vezi..am vorbit cu X despre aia si a inceput sa-mi comenteze,si m-am enervat... blablabla" V-ati prins,nu? :)) Eu deja simteam ca ma lasa nervii si deschid gura si ii spun din tot sufletul "DA TACI DRACU DIN GURA AIA ODATA CA MA DISPERI !! "
Binteinteles ca toata clasa+profu se uitau la mine ca ce naiba m-a apucat... Si da,desigur ca nu am scapat de povestea fetei..ca dupa 2 ore (plus pauza dintre) de vorba luunga si fara rost sa aflu ca un vechi amic de-al ei din Franta are o noua pisica... :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu